Vsi smo ljudje in vsakomur izmed nas se zgodi, da nam pri delu pade produktivnost. S tem ni nič narobe, ker se tem dejavnikom težko izognemo. Bomo pa v tem članku preleteli nekaj nasvetov pri samem opremljanju pisarne in vlogi, ki ga le-ta opravlja pri našem delu.

Kaj sploh štejemo pod pisarniško pohištvo? Gre za vso pohištvo, ki ga najdete v pisarnah. Najbolj pomembna elementa od pisarniškega pohištva sta zagotovo pisalna oz. delovna miza ter pa stol. Poudaril bi predvsem dober pisarniški stol. Če delate v pisarni, za računalnikom ali pa na kakšni drugi poziciji, boste na le-tem preživeli dobršen del vašega dneva, zato je pomembno, da se na stolu počutite udobno. Ni pomemben samo občutek udobja, temveč tudi to, da stol vaši hrbtenici zagotavlja ergonomsko oporo.

pisarniško pohištvo

Bolečine v predelu hrbta ali križa so ene izmed najbolj pogostih poškodb, ki pestijo pisarniške delavce. Te so odvisne predvsem od tega, kako sedita, kako imate naslonjene roke na mizo, pod kakšnim kotom so vaša kolena in kakšna je lega vaše hrbtenice.

V pisarniški prostor je dobro vključiti tudi kakšno rastlino. Rastline ne bodo samo olepšale vašega prostora, temveč bodo tudi prečistile zrak v vašem prostoru. Ko smo že pri pisarniškem pohištvu, pa bi omenil tudi svetlobo v prostoru. Ta je pomembna za dobro počutje, kot tudi zdravje naših oči. Dobro je poskrbeti, da je svetilnost prava, za to pa bodo poskrbele namizne, stropne ali pa kakšne druge svetilke.

No tako na hitro smo si pogledali kateri dejavniki so odgovorni za produktivnost in dobrobit pri našem delu, v katerem drugem članku pa se bomo posvetili še drugim aspektom produktivnosti na samem delovnem mestu.