Email marketing

Email marketingEna od oblik oglaševanja je tudi email marketing. Email marketing poteka preko elektronske pošte. Deluje tako, da podjetje svoje izdelke spravi v ponudbo, to ponudbo pa nam kupcem pošlje po emailu. Email marketing je v zadnjem času veliko bolj napredoval kot prej, saj prihajajo mlajše generacije, ki so čedalje bolj odvisne od računalnikov. Po eni strani je tako oglaševanje zelo pametno, saj lahko na hitro pošljemo ponudbo velikemu številu kupcev in skoraj vsak izmed nas že ima email. Podjetje s tako obliko marketinga tudi privarčuje veliko denarja, ki bi ga drugače porabili za tiskanje ponudb na papir v fizični obliki. Zatem je to vse treba spraviti na pošto, kjer je potrebno spet vse plačati, nato pa še traja kakšen dan, da pride ponudba do končnih potencialnih kupcev.

Pri email marketingu je pa to drugače, saj se v email pošto samo pripne ponudba, napiše želene prejemnike in s preprostim klikom, računalnik pošlje pismo naprej. Veliko manj je postopkov in zato so tudi stroški oglaševanja veliko nižji. Pred izumom interneta, tega seveda niso poznali in so vse oblike reklam potekale v fizični oziroma analogni obliki. Z razvojem interneta so se pojavile tudi nove poti oglaševanja. Seveda email marketing ni edina oblika oglaševanja, ki lahko poteka elektronsko. Oglašujemo lahko svoje izdelke tudi preko sms oglaševanja, ki pa deluje na enak princip, kot email marketing. Podjetje v sms napiše svojo ponudbo in pošlje sms želenim prejemnikom, ta način pa je še boljši, saj je telefon najbolj osebni medij in ga imamo ljudje večino časa pri sebi. To pa je dobro za podjetje, ki je poslalo sms, saj lahko prejemnik takoj ob prejemu prebere sms. Pri email marketingu pa ni tako saj nismo vseskozi prijavljeni na emailu in stalno ne pregledujemo prejetih sporočil.